Subject: Bug#941: Am detectat ceva neobișnuit în legătură cu conectarea recentă pentru dvs.

From: Gladys Lopez Herrera <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Feb 2020 12:06:10 +0000

Titular de cont

Am detectat ceva neobișnuit în legătură cu conectarea recentă pentru dvs.

e-mail. S-ar putea să se datoreze următoarelor motive.

1. O modificare recentă a informațiilor dvs. personale.
2. Fișier atașat fără un destinatar specific.

Pentru a vă menține în siguranță, am blocat accesul la căsuța dvs. poștală,

lista de contacte și calendarul pentru asta, vă rugăm să vă verificați adresa de e-mail

recâștiga accesul. Vă rugăm să vă conectați de pe dispozitivul dvs. obișnuit.

Validați acum

Vă rugăm să urmați link-ul de verificare pentru a vă ajuta să vă păstrați în siguranță.
<https://tvrfbcvdjv.wixsite.com/mysite>
<https://tvrfbcvdjv.wixsite.com/mysite>

                 CLICK AICI??<https://tvrfbcvdjv.wixsite.com/mysite>

NOTĂ: Vă rugăm să nu ignorați acest e-mail
evitați închiderea contului

Mulțumiri.

Administrator de sistem.Echipa Outlook© 2020 ferestrele live

​​

Por favor, considere la política de austeridad y de restricción del gasto institucional así como su responsabilidad ambiental antes de imprimir un correo electrónico
________________________________
CONTRALORÍA GENERAL DEL ESTADO Nota de Confidencialidad: El presente correo electrónico y sus archivos adjuntos pueden contener información protegida que es confidencial para la institución y que es de uso exclusivo de su destinatario. Cualquier uso, divulgación, copiado, distribución o cualquier acción tomada o dejada de tomar por terceros en base a su contenido está prohibida y es ilegal. Si usted no es el destinatario de este correo, deberá devolverlo al emisor y no podrá leer, copiar o distribuir sus anexos. Si ha recibido por error este correo, se solicita comunicarlo al remitente y borrarlo. El uso de este servicio está sujeto a la normativa vigente institucional. Dirección Nacional de Tecnología de Información y Comunicaciones
________________________________