Subject: Bug#1161: Vai saņēmāt manu iepriekšējo e-pastu?

From: "barr.James Soon .ESQ" <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Jun 2025 14:22:25 +0100

Ar cieņu,

Esmu advokāts Džeimss Sūns, esmu James Soon Law Firm LLP Selangor Malaysia
galvenais advokāts.

Es atkārtoti sūtu šo e-pastu, jo jūs neatbildējāt uz manu iepriekšējo
e-pastu. Es sazinos ar jums saistībā ar mana mirušā klienta nepieprasīto
pastāvīgās dzīvības apdrošināšanas polisi 13.800.000 USD vērtībā. Mans
klients, Malaizijas iedzīvotājs, cieta no Covid-19 un nomira 2020. gadā.
Apdrošināšanas kompāniju kodeksi nosaka, ka nepieprasīta "apdrošināta
pastāvīgās dzīvības apdrošināšanas polise" ir jānodod valsts pamesto
īpašumu departamentam pēc 4–5 gadiem.

Tāpēc es lūdzu jūsu piekrišanu sadarboties ar mani šīs apdrošināšanas
pieprasīšanā, ņemot vērā līdzību tajā pašā uzvārdā un tautībā kā mirušajam.
Ja jūs atļausiet man pievienot jūsu vārdu apdrošināšanas polisei, visi
ieņēmumi tiks apstrādāti jūsu vārdā. Es vēlētos norādīt, ka es vēlos, lai
10% no šīs naudas tiktu sadalīti starp labdarības organizācijām, bet
atlikušie 90% tiktu sadalīti starp mums.

Lūdzu, sazinieties ar mani, tiklīdz saņemsiet manu ziņojumu, lai es varētu
sniegt jums sīkāku informāciju par šo darījumu.

Ar cieņu,

Barr. James Soon, Esq.