Subject: pozdrowienia!

From: Jean Balouka Donne <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Apr 2020 10:22:39 +0100

Gorące pozdrowienia!

Wcześniej ci pisałem, ale szkoda, że moje e-maile nie zostały do ciebie
dostarczone; niemniej jednak przesyłam to jeszcze raz poniżej.

Jestem adwokatem Jean Balouka Donne oraz prawnikiem i głównym adwokatem
pracującym w obszarach podlegających jurysdykcji sądu rodzinnego.

Zwracam się o zgodę na przedstawienie cię jako najbliższego krewnego mojemu
zmarłemu klientowi, pochodzącemu z twojego kraju, któremu pomogłem w
dokonaniu lokaty inwestycyjnej o wartości (9 735 000,00 mln USD) w firmie
finansowej.

Poinformowałem firmę finansową o jego przekazaniu wraz z rodziną w drodze
do pobliskiego kraju i polecono mi przedstawić każdego dostępnego członka
jego rodziny lub bliskiego krewnego, aby otrzymać fundusze.

Moim powodem skontaktowania się z Tobą w tej sprawie jest to, że masz takie
samo nazwisko jak mój zmarły klient. I znowu nie ma zarejestrowanego
spadkobiercy w jego pliku konta w firmie finansowej.

Chcę, aby lewy fundusz został przekazany pod opiekę spadkobiercy jego
spadkobiercy, zanim zostanie skonfiskowany przez dyrektorów spółki
finansowej.

PROSZĘ WYSŁAĆ SWOJE INFORMACJE KONTAKTOWE NA MÓJ ADRES EMAIL

Z poważaniem,
Adwokat. Jean Balouka Donne.