From: Richard Alex <[email-masked]>
Date: Sat, 19 Jan 2019 14:54:54 -0800

-- 
-
Nazywam się Azim Hashim Premji, indyjski magazyn biznesowy, inwestor i
filantrop. Jestem przewodniczącym Wipro Limited. Mam 25 procent mojego
osobistego bogactwa w aplikacjach charytatywnych. Obiecałem również
resztę 25%, które przyznam w 2018 r. Zdecydowałem się przekazać wam
1.000.000,00 euro. Jeśli jesteś zainteresowany moją datką, skontaktuj
się ze mną, by uzyskać więcej informacji. Chcę też, abyś był częścią
mojej charytatywnej fundacji, jak tylko otrzymasz pieniądze, abyśmy
mogli pogodzić biednych, aby ci pomogli.

Możesz także przeczytać więcej o mnie za pomocą poniższego linku.

https://en.wikipedia.org/wiki/Azim_Premji
Azim Premji - Wikipedia

Azim Hashim Premji (ur. 24 lipca 1945 r.) - indyjski magnat biznesowy,
inwestor i filantrop, który przewodniczy Wipro Limited. Jest
nieformalnie znany jako car indyjskiej branży IT. [5] [6] Był
odpowiedzialny za prowadzenie Wipro przez cztery dekady dywersyfikacji
i wzrostu aż do ... de.wikipedia.org